piątek, 27 marca 2015

Wellaton 2w1 z reaktywatorem koloru - Przywrócenie blasku

Minęły dwa tygodnie od dnia, w którym ufarbowałam moje włosy kremem koloryzującym Wellaton 2 w 1 z reaktywatorem koloru. Jak zapewne dobrze pamiętacie, obiecałam Wam, że pokażę zdjęcia i zdam relację z nałożenia reaktywatora koloru. Nakłada się go na włosy dokładnie dwa tygodnie po farbowaniu. Wszystko po to, by odzyskały ten sam blask i intensywność koloru jak w dniu farbowania.

Tak moje włosy wyglądały po dwóch tygodniach od farbowania.


Muszę przyznać, że kolor się utrzymał. Jednak każda farba po jakimś czasie zmniejsza intensywność blasku. Po prostu wypłukuje się podczas mycia głowy. Dlatego do farby Wellaton 2w1 dodano właśnie reaktywator koloru. To pierwszy taki produkt na rynku.


Jak to zrobić? To bardzo proste. Reaktywator koloru nakładamy na mokre włosy i trzymamy przez 10 minut. Następnie spłukujemy i układamy nasze włosy jak zwykle.


Zobaczcie sami, efekt jest niesamowity. Moje włosy wyglądają identycznie jak w dniu koloryzacji. Odzyskały tę intensywność i blask, na którym mi najbardziej zależało.

Pięknie się błyszczą, mają głębię koloru i co najważniejsze zajęło mi to zaledwie kilka minut. To wspaniałe, że dzięki reaktywatorowi koloru mogę dłużej cieszyć się blaskiem i wyrazistym kolorem moich włosów. Czuję się tak jakbym wyszła prosto z salonu fryzjerskiego.

1 komentarz: